Berichtenbox
Wilt u post van de overheid digitaal ontvangen? Dat kan met de Berichtenbox van MijnOverheid. De Berichtenbox is uw persoonlijke brievenbus waarin u post van de overheid digitaal ontvangt. U kunt daarin nu ook post van onze gemeente digitaal ontvangen.
Berichtenbox van MijnOverheid
De Berichtenbox is uw persoonlijke digitale brievenbus waarin u post van de overheid, bijvoorbeeld de Belastingdienst, RDW en UWV digitaal kunt ontvangen. Ook de gemeente Borger-Odoorn heeft zich aangesloten bij de Berichtenbox. Als er nieuwe berichten voor u zijn, ontvangt u automatisch een e-mail. Het gaat hierbij om uw aanslagen voor gemeentelijke belastingen. Denk aan onroerende zaakbelasting, rioolheffingen en reinigingsheffingen.
Veiliger en handiger
Berichten versturen via dit systeem is veiliger dan via de e-mail. Bovendien zorgt het voor overzicht. De komende tijd zullen we daarom meer berichten via dit systeem gaan versturen. Waar u ook bent, met de Berichtenbox heeft u post van de overheid altijd bij de hand.
Aanmelden
Wilt u uw gemeentelijke post ook graag digitaal ontvangen? Meld u dan aan voor de Berichtenbox. Hoe werkt het? Ga naar de website van MijnOverheid en activeer de Berichtenbox met uw DigiD. Vink daarna de gemeente Borger-Odoorn aan. U kunt ook zelf aangeven van welke andere organisaties u de post digitaal wilt ontvangen in de Berichtenbox.